رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریزاز برگزاری اجلاس نماز در این شهرستان خبر داد و گفت : آموزش مبانی اسلام و شیوه‌های صحیح تربیتی کودکان از برنامه های این اجلاس است.

علیرضا علیزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: در راستای برگزاری اجلاس نماز در شهرستان مهریز سمینار نماز در مهدکودک‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه شهرستان مهریز میزبان برگزاری اجلاس نماز در اول آذر ماه سال جاری است افزود: در این سمینار مبلغانی از استان قم در همه مهدکودک شهرستان مهریز با هدف آموزش مفاهیم پایه نماز و آموزش نماز با شیوه‌های مختلف شعر، سرود، بازی در میان کودکان می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه کودکان در دست ما امانت هستند و باید آموزه‌های دینی را در راستای تربیت دینی و اخلاقی فرا گیرند گفت: اداره بهزیستی مهریز با اساتید مجرب به دنبال آموزش مبانی اسلام و شیوه‌های صحیح تربیتی در بین کودکان است.

علیزاده گفت: ارائه سبک زندگی از همان دوران کودکی بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی و برگزاری برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این اجلاس است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزارنفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

سمینار نماز در مهد کودک‌های مهریز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار