سریال" نشانی" به روی آنتن شبکه مهاباد می‌رود.

سریال به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مراحل ساخت و تولید جدیدترین سریال صدا و سیمای مرکز مهاباد امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رونمایی شد.

ساخت سریال نشانی از تازه‌ترین تولیدات صداوسیمای مرکز مهاباد پس از گذشت یک سال با قوت ادامه دارد.

نورانی، تهیه کننده و کارگردان این سریال گفت: بستر داستان بر روی مسائل زیست محیطی و ویژگی‌های گردشگری منطقه ازجمله غار سهولان و تالاب کانی برازان اتفاق می‌افتد و بازیگران هم در این راستا ایفای نقش می‌کنند.

طه زاده، مدیر فیلمبرداری و تهیه کننده گفت: وجه تمایز این سریال با تولیدات قبلی مرکز مهاباد، فیلمبرداری آن است که اکنون به نیمه راه رسیده است.

وی افزود: گاهی دریک سکانس ۶۰ پلان ضبط کرده ایم و لنز‌ها را به همان اندازه جابجا می‌کنیم که سبب می‌شود در زمان فیلمبرداری، شرایط سخت شود.

درخشنده، مدیر سیمای مرکز مهاباد هم با اشاره به اینکه این سریال قرار است در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به روی آنتن شبکه مهاباد برود، گفت: موضوعاتی از قبیل: محیط زیست و جاذبه‌های گردشگری منطقه در این سریال نشان داده می‌شود.

زرین، مدیر برنامه ریزی و گروه کارگردانی هم گفت: سریال، داستانی معمایی و مرموز دارد و ۱۰۰ بازیگر اصلی و فرعی در بیش از ۵۰ لوکیشن به ایفای نقش می‌پردازند.

شجاعی، فرماندارشهرستان مهاباد هم در بازدید از مراحل ساخت این سریال گفت: هنرمندان و برنامه سازان، سربازان خط مقدم جنگ نابرابرجهانی و رسانه‌ای هستند که فرهنگ و ارزش‌های جامعه را حفظ می‌کنند.

قوی بنیه، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد هم گفت: سعی کردیم بطور متوسط در هر سال یک سریال در مرکز مهاباد تولید شود که در شرایط فعلی حائز اهمیت است

انتهای پیام/ج

تولید سریال تلویزیونی در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناهید اعضم خواه
۲۳:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خوب بود ممنون