مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: هشت هزار و 500 دقیقه برنامه نوروزی در قالب 15 عنوان طی ایام نوروز در این مرکز تولید و پخش شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهرام قوی بنیه اظهار کرد: برنامه های نوروزانه ، روومال، کاتی  موسیقا، ریحانه، گولستان، دیمانه، کاروان بهار ویژه برنامه 13 قسمتی و 120 دقیقه ای به همراه یک قسمت 300 دقیقه ای ویژه تحویل سال از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

وی اضافه کرد: ایران را بگردیم، گزینگ نوروز، نوروز در 'زیده که م'، همپای بهار، مستندات رادیویی و گولویژان از جمله برنامه هایی است که هر کدام در 13 قسمت در ایام نوروز از صدای مرکز مهاباد تولید و پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد ادامه داد: بخش فضای مجازی مرکز هم 90 آیتم نوروزی به صورت عکس نوشته، خبر متنی و ویدئو کلیپ در وب سایت و کانال های اجتماعی این مرکز بارگذاری کرد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز در این خصوص گفت: 132 گزارش خبری در قالب پنج بخش خبری رادیویی و تلویزیونی روزانه در ایام نوروز تهیه و پخش شده است.

مجتبی ابراهیمی افزود : 10 دقیقه ارتباط زنده نوروزی با شبکه بین المللی خبر، هفت ارتباط زنده با مسئولان ستاد خدمات سفر در شهرستان مهاباد، تهیه گزارشات مختلف درباره مسافران نوروزی و ظرفیت های گردشگری مهاباد ، انتشار 70 خبر و گزارش مکتوب در صفحه خبرگزاری صدا و سیما و اطلاع رسانی از خدمات دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله اقدامات اطلاعات و اخبار صدا وسیمای مرکز مهاباد در ایام نوروز 1397 بود.

انتهای پیام/ا

8500 دقیقه برنامه نوروزی از صدا و سیمای مهاباد پخش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.