غلامرضا کاتب گفت: بالغ‌بر ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار امسال به جمعیت هلال احمر تخصیص‌یافته است که ۴0 درصد از این اعتبار برای خریداری بالگردهای هلال احمر هزینه شده است.

تخصیص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی به جمعیت هلال احمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در نشست رئیس جمعیت هلال احمر با داوطلبان هلال احمر آرادان با اشاره به اینکه آزادراه قم _گرمسار نیازمند احداث پایگاه امدادی است گفت: بالغ‌بر ۵۰۰میلیارد تومان امسال از اعتبارات تبصره ۱۰۱۲ به جمعیت هلال احمر تخصیص‌یافته است که ۴۰ درصد از این اعتبار برای خریداری بالگردهای هلال احمر هزینه شده است.

 وی افزود: حدود ۴۲ درصد از عوارضی که در طرح کاداستر از ثبت اسناد ملی دریافت می‌شود به هلال احمر تعلق دارد، که ایجاد منابع پایدار از جمله تخصیص نیم درصد از ماده ۱۶۳ عوارض گمرکی به جمعیت هلال احمر کشور در برنامه ششم توسعه به یک درصد افزایش یافت.

عضو خانه ملت با تأکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای پیشگیری از حوادث، عنوان داشت:حضور و مشارکت جوانان در گرمسار بسیار بالا است لذا با انسجام و همدلی می‌توان بیشترین خدمت را ارائه کرد.

وی با اشاره به وقوع حوادثی از جمله سیل و زلزله، تصریح کرد: این ظرفیت در گرمسار با توجه به نزدیکی این شهرستان به پایتخت وجود دارد که پایگاه امدادی پشتیبان برای پایتخت در گرمسار راه‌اندازی شود.

کاتب بابیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سخت ترین شرایط به کشورهایی که کمترین امکانات درمانی رادارند خدمت‌رسانی می‌کنند، اضافه کرد: این تفکر بشردوستانه باید در کشور تقویت شود.

وی عنوان داشت: آنچه که امروز در هلال احمر شکل‌گرفته فراتر از یک نگاه ملی و ایرانی محسوب می‌شود و این تفکر برگرفته از انسان‌دوستی است و به همین سبب محدودیتی در ارائه خدمت ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام / م

اختصاص ۴۲ درصد از عوارض ثبت اسناد در طرح کادستربه هلال احمر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.