رییس حوزه هنری استان کرمان از برگزاری چهارمین شب خاطره دفاع مقدس با محوریت گرامیداشت رزمندگان و شهدای نیروی دریایی و رونمایی از کتاب راز مروارید در سیرجان سخن گفت.

شنیدن و رونمایی از خاطرات دریادلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان؛ محمد حسین ملکی رییس حوزه هنری استان کرمان گفت: همزمان با هفته وحدت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و رزمندگان نیروی دریایی، چهارمین شب خاطره دفاع مقدس با حضور خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و مسئولان لشکری و کشوری امروز  در سالن اجتماعات مرکز آماد و پشتیبانی نداجا سیرجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب راز مروارید در این مراسم افزود: این کتاب حاصل ۲۰ ساعت گفتگو با ناخدا دوم سعید کیوان شکوهی یکی از طراحان و فرماندهان نیروی دریایی در عملیات مهم مروارید است که به قلم مونس عبدی‌زاده از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

ملکی با بیان اینکه در این مراسم محمد قاسمی پور مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و سید مهدی ابطحی مسئول دفتر شب خاطره اداره کل امور استان‌های حوزه هنری حضور دارند، بیان داشت: در این مراسم امیر دریادار دوم تکاور جانباز پیشکسوت محمدرضا رحمتی و ناخدا دوم جانباز پیشکسوت سعید کیوان شکوهی به بیان خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی می‌پردازند.

وی افزود: در حاشیه این مراسم نمایش خیابانی شکور به نویسندگی میلاد مرادپور و کارگردانی احسان رضوانی از تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان کرمان که تراژدی مرد معرکه‌گیری که با زندگی یک رزمنده و همسرش روبرو می‌شود، روایت می‌کند، اجرا می‌شود.

رییس حوزه هنری استان کرمان افزود: در حاشیه این مراسم نمایشگاه کاریکاتور دونالد سلمان نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شب خاطره عنوان برنامه‌ای است که از سوی حوزه هنری به خاطرات رزمنده‌ها و خانواده‌هایشان در هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد، گفت: چهارمین دوره این برنامه به همت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمان و با همکاری مرکز آماد و پشتیبانی نداجا، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

خاطرات دریا دلان در شب خاطره سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار