مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قم از اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 30 روستای قم خبر داد.

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 30 روستای قمبه گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حسن مالمیر،مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قم ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اهداف عمده سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه علی بن ابیطالب استان قم اظهار کرد: دو هدف عمده فرهنگی و تخصصی در این سازمان پیگیری می‌شود و در بحث فرهنگی فعالیت‌ها بر مبنای الگوی اسلامی ایرانی، مهندسی، سبک زندگی، بصیرتی و سیاسی است.

وی افزود: مباحث تخصصی شامل برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها و طرح بسیج همگام با کشاورز است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه علی بن ابیطالب استان قم با اشاره به نحوه اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز گفت: کارشناسان بسیجی در این طرح برای خدمات‌رسانی به روستاییان استفاده می‌شوند که در حدود 30 روستا در استان قم زیرپوشش این طرح قرار دارد و کاهش فاصله تولید بین کشاورزان معمولی و خبره پیگیری می‌شود و تا سال 1400 کل روستاهای قم زیر پوشش قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس و بازدید از باغ‌ها، دامداری‌ها و مزرعه‌ها انجام می‌شود و همچنین با کمک به کشاورزان در رفع محدودیت‌ها سبب افزایش عملکرد تولید خواهیم شد.

مالمیر به اهمیت انتخاب کشاورزان پیشرو اشاره کرد و افزود: کشاورزان پیشرو توصیه‌های مربیان را انجام می‌دهند و اگر کشاورزان تأثیری در عملکرد آنها مشاهده کنند از آنها درس می‌گیرند به طوری که قابل اجرا و الگو برای دیگر کشاورزان در روستا باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قم خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان دام‌های مناطق از سوی دامپزشکان بسیجی از دیگر فعالیت‌ها بوده که مورد استقبال واقع شده است.

انتهای پیام/ش

طرح بسیج همگام با کشاورز در روستاهای قم

برچسب ها: بسیج ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار