امام جمعه محلات گفت: بسیج از نهاد‌های مؤثر و ولایت‌مدار است که روز به روز در حال شکوفایی است.

بسیج از نهاد مؤثر و ولایت‌مدار استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان  گفت: بسیج از نهاد‌های مؤثر و ولایت‌مدار است که روز به روز در حال شکوفایی است.

حجت الاسلام ربانی با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی افزود: به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

وی اضافه کرد: قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، همان بصیرت، معنویت، استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیار‌ها محاسبه شود.

سرهنگ پاسدار نجفی فرمانده سپاه ناحیه محلات در این دیدار با تبریک آغاز هفته بسیج، هدف از این دیدار را بیعت با ولایت و آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و گفت: با وحدت کلمه، بصیرت و آگاهی و حفظ روحیه بسیجی در جامعه و اطاعت از ولایت‌فقیه تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب خواهد شد.

در دیدار با حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات، فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه محلات، و جمعی از مسئولان شهرستان محلات حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

سخنان امام جمعه شهرستان محلات درباره بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.