نماینده ساوه و زرندیه در مجلس از بهره برداری محور مواصلاتی ساوه گرمسار در سال آینده خبرداد.

بهره برداری از محور مواصلاتی ساوه- گرمسار در سال آیندهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛منصوری نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با بیان اینکه محور مواصلاتی ساوه -گرمسار سال آینده به بهره برداری می‌رسد،گفت: با بهره برداری از این محور که اعتباری معادل اعتبار سالانه کل استان مرکزی را در خود جای داده است مسیر ساوه تا مشهد حدود ۲ ساعت کوتاه‌تر می‌شود.

منصوری به محدودیت منابع آبی و اراضی ساوه و زرندیه هم اشاره کرد وافزود: هرگونه واگذاری باید با هماهنگی مسئولان و استعلام از مراجع ذیربط صورت گیرد.

وی با اشاره به به مهاجرپذیر بودن ساوه و زرندیه اضافه کرد: برقراری امنیت در منطقه‌ای که مهاجرپذیر است دشوار است، اما با اتحاد و همدلی بین مدیران و مردم، این دو شهرستان در امنیت کامل هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با دوراندیشی، تدبیر و برخورداری از دانش لازم می‌توان زمینه توسعه پایدار را فراهم کرد.

قانون فصل الخطاب است

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این جلسه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج قانون اساسی را منشور اجرایی کشور دانست و گفت: قانون فصل الخطاب است و با ولایت مداری و حفظ انسجام ملی باید حافظ دستاورد‌های انقلاب باشیم.

سردار کریمی افزود: در شرایط کنونی کشور به یک قدرت در منطقه تبدیل شده و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را با افتخار سرداده وامروز خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و اجازه مداخله هیچ کشوری را در سرنوشت ایران اسلامی نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب دو ابرقدرت بلوک شرق و غرب در مسند قدرت بودند و از بخش مهمی از مولفه‌های لازم قدرت برخوردار بودند و در همان برهه از زمان انقلاب اسلامی ظهور کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج از عنصر معنویت و اخلاص به عنوان شاکله اصلی بسیج یاد کرد و گفت: بسیج با معنویت و ولایت مداری خواب دشمن را برای ضربه زدن به نظام به هم ریخت.

تاکید برم ایجاد کارآفرینی و خدمت‌رسانی به مردم

هادی فدائی فرماندار شهرستان زرندیه هم با اشاره به برگزاری پرشور برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان یا مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، ایجاد کارآفرینی وخدمت‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و بر استفاده آحاد مردم از امکانات و خدمات دستگا‌های دولتی به صورت عادلانه و متوازن تاکید کرد.

فدائی بر اصلاح نوع رفتار و گفتار با مردم منطبق با موازین اسلامی، انضباط رفتاری و حضور به موقع در ادارات و در جلسات اداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: برطرف کردن نواقص شبکه اداری دولت و نیز ارسال گزارش ۴۰ ساله دستاورد‌های انقلاب در حوزه مسئولیتی به فرمانداری در دستور کار قرار گیرد.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاهی، فعال کردن تیم‌های بازرسی برای مبارزه با قاچاق کالا، فعال شدن جلسات کمیسیون کارگری و رصد مشکلات حوزه تولید، حمایت از سازمان‌های مردم نهاد، ارسال فرم‌های میزان رضایت‌مندی مردم به فرمانداری را از دیگر مواردی دانست که باید مدیران در دستور کار قرار دهند.

ارتقای ضریب امنیتی زرندیه با واگذاری گردان موسی بن جعفر (ع) به این شهرستان

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه هم در این جلسه به فعالیت بسیج شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: واگذاری گردان موسی بن جعفر (ع) به این شهرستان موجب ارتقای ضریب امنیتی زرندیه شده است.

وی از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و محوری‌ترین برنامه را اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری بسیجیان در تارخ ۵ آذر ماه در این شهرستان بیان کرد و احداث مدرسه الگوی اسلامی در دو نقطه از شهر را از دیگر اقدامات اخیر بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
احداث فاز دوم کمربندی غربی ساوه و اتصال آن به آزادراه ساوه سلفچگان و ساوه قم جهت تسهیل در عبور زائرین حرم مطهر حضرت معصومه (س) از سمت همدان بسیار ضروری میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
احداث فاز دوم کمربندی غربی ساوه و اتصال آن به آزادراه ساوه سلفچگان و ساوه قم جهت تسهیل در عبور زائرین حرم مطهر حضرت معصومه (س) از سمت همدان بسیار ضروری میباشد.