فرمانده سپاه روح الله از تحویل مسکن‌های زلزله زده کرمانشاه ساخت سپاه استان مرکزی در هفته بسیج خبر داد.

تحویل مسکن‌های زلزله زده کرمانشاه ساخت سپاه استان مرکزی در هفته بسیجسردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:  ساختمان‌های ساخته شده در مناطق زلزله زده کرمانشاه که در تعهد بسیج استان مرکزی بوده در هفته بسیج تحویل مردم زلزله زده خواهد شد.

سردار کریمی افزود: از هزارو ۸۰۰ واحد مسکن زلزله زده‌های کرمانشاه که بسیج متعهد شده ۲۷ واحد سهم سپاه استان مرکزی بوده و برای کسانی که تحت پوشش بهزیستی بودندبه کمک مردم حزب الله استان ساخته شده و در طول این هفته تکمیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه از ۵۶ سوله صالحین و ۱۱ سالن نهم دی که قرار بوده توسط سپاه استان مرکزی ساخته شود تا کنون ۳۸ واحد به بهره برداری رسیده اضافه کرد: مابقی این واحد‌ها د. که اغلب کاربری آن‌ها ورزشی هست و در موقع بحران و جشن‌ها و دیگر کار‌ها میتوان از ان‌ها استفاده کرد به بهره برداری می‌رسد.

آغاز به کار رسمی مرکز جراحی محدود مجتمع درمانی ثار الله استان مرکزی در هفته بسیج

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مرکز جراحی محدود مجتمع درمانی ثار الله که تست برنامه‌های این مجتمع انجام شده هم و در اآغاز هفته بسیج فعالیت رسمی خود را شروع می‌کند و در خدمت مردم عزیز استان مرکزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج طرح‌های اردو‌های جهادی و محرومیت زدائی به بهره برداران تحویل خواهد شد تصریح کرد: در کنار این‌ها مسابقاتی را با حمایت مسئولین استان داریم که این جمعه در باشگاه هوانوردی و پیست موتور سواری دهکده مقاومت که هفته دفاع مقدس افتتاح کردیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.