مصدومیت ۴۳ نفر بر اثر تصادف در گیلان

۲۴ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای و ۱۹ نفر در تصادفات درون شهری گیلان در ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جاور صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: ٢٤ نفر در گیلان در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حوادث جاده‌ای مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: این افراد بر اثر وقوع ١٦ فقره تصادف منجر به جرح در شبانه روز گذشته مصدوم و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت تصادف منجر به مرگ در جاده‌های گیلان رخ نداده است، اظهار داشت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

وی همچنین از بسته شدن محور پونل به خلخال خبر داد و گفت: این محور با وجود تلاش‌های راهداری، به علت ریزش و رانش مجدد همچنان مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور جایگزین اسالم به خلخال تردد کنند.

جانشین پلیس راه گیلان به لغزنده بودن معابر کوهستانی اشاره کرد و از رانندگان و گردشگران خواست از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند و در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

شهرام نوروزی، معاون عملیات پلیس راهور استان گیلان نیز گفت: ١٥٤ فقره تصادف منجر به جرح و خسارت در شبانه روز گذشته در شهر‌های گیلان رخ داد که ۱۹ نفر در ١٧ فقره از این تصادفات مجروح شدند.

وی با بیان اینکه رشت با ٨ نفر مصدوم در این مدت بیشترین تصادف را در شهر‌های استان گیلان داشته است، افزود: مجروحان جهت مداوا به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی با توجه به آمار تصادفات اظهار داشت: رانندگان می‌توانند با توجه کامل به جلو، رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

نوروزی با اشاره به ترافیک پرحجم در رشت تصریح کرد: تردد در خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید طالقانی، شهید مدرس، شهید بهشتی، شهید افتخاری، شهید انصاری به کندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

وقوع ۱۷۰ فقره تصادف با 43 مصدوم در شبانه روز گذشته در گیلان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.