رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت:روزانه بیش از 2 تن تخم مرغ در شهرستان کهگیلویه تولید می شود .

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه درگفت وگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛با اشاره به اهمیت تخم مرغ در سفره غذایی مردم گفت : یک واحد 30 هزار قطعه ای مرغ تخم گذار در شهرستان کهگیلویه فعالیت دارد که روزانه بیش از 2 تن تخم مرغ تولید و روانه بازار میکند .

سید عمران تقوی افزود : شرکت تعاونی 270  مرغ تخم گذار از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و برای راه اندازی آن 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به حمایت های جهاد کشاورزی از واحد های تولیدی اشاره کرد و گفت : اداره جهاد کشاورزی حمایت های مختلفی از واحد های تولیدی دارد که برای حمایت از این واحد ، تامین هاده های مورد نیاز از جمله سبوس ، سویا و ذرت را انجام و در زمینه سرمایه در گردش ، سال جاری نیز 3 میلیارد ریال تسهیلات به این سرمایه گذار پرداخت کردیم .

وی ببا اشاره به اینکه این واحد تولیدی توانسته برای 6 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند افزود: : 70 طرح تولیدی صنعتی در زمینه دام و طیور در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که از این طرح ها 4 هزار تن گوشت و 200 تن نیز شیر تولید می شود .

انتهای پیام/د

 

تولید تخم مرغ در کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها: کشاورزان ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.