مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:پیش بینی حدود 10سال معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاران اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته اقدامی ارزنده در جهت حمایت از رونق تولید و اشتغال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمدعلی غفاری در بازدید از کارخانه روغن نباتی گچساران افزودگفت: هرچند مالیات مهمترین رکن اقتصاد درون زاست اما دولت و سازمان امور مالیاتی برای کمک به فعالان اقتصادی مشوق های خوبی را در راستای توسعه متوازن و عادلانه در قانون مالیات های مستقیم پیش بینی کرده است.
وی بیان کرد: هر جا چرخ تولید می چرخد روح امید به رندگی و آینده نیز جریان دارد و به همین دلیل رویکرد همه تلاش ها در شرایط اقتصادی کنونی باید همراه با تعامل با بخش های اقتصادی و تولیدی باشد.
غفاری به معافیت 10ساله کارخانه روغن نباتی گچساران از پرداخت مالیات اشاره کرد و افزود: در این واحد تولیدی شماری از جوانان منطقه فعالیت دارند که الگویی برای دیگر فعالان به سرمایه گذاری است.
سرپرست کارخانه روغن نباتی گچساران دراین آئین گفت: باوجود تنگناهای اقتصادی و افزایش قیمت انواع محصولات مورد نیاز تولید این کارخانه اما این واحد تولیدی به فعالیت خود ادامه می دهد.
هندی جانی تصریح کرد: نوسان قیمت ها تامین مواد اولیه را با افزایش هزینه روبرو کرده ولی در این واحد تولیدی روزانه هزاران تن محصول تولید و به بازار عرضه می شود.
 انتهای پیام/غ

حمایت از واحد های تولیدی در مناطق محروم

برچسب ها: مالیات ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.