مجری خط 2 قطار شهری از پیشرفت 10درصدی خط 2 قطار شهری خبر داد.

پیشرفت 10 درصدی خط 2 قطار شهریسید محسن واعظی فر مجری خط دو قطار شهری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به اجرای عملیات سفت کاری چهار ایستگاه ابتدایی این خط اظهار کرد:تا به حال 500میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

مجری خط دو قطار شهری با اشاره به نوسانات ارزی در ماه های اخیر عنوان کرد:براساس قرار داد فهرست بها 1500میلیارد تومان اعتبار برای سیویل مورد نیاز است.

وی افزود: برای اتمام طرح بزرگ اجرای خط دو قطار شهری حدود6 هزارمیلیارد تومان مورد نیاز است.

مجری خط دو قطار شهری ضمن یادآوری تامین هزینه های این طرح از فروش اوراق مشارکت اظهار داشت: درخواست قسط دوم به ارزش500میلیارد تومان برای تصویب دولت ارائه شده است.
وی افزود:این طرح تاکنون 10درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تزریق اعتبارات عملیات ادامه می یابد.

واعظی فر در خصوص تامین مالی پروژه و ورود پیمانکاران خارجی به این طرح بیان داشت: برای ورود  تجهیزات که بیشتر آن ها وارداتی است به 760 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه 2 TBM خط  یک در این خط فعال است،عنوان کرد: پیمانکاران طرح عملیات تعمیرات سر مته(کاتر هد) را انجام و در ایستگاه مستقر کرده اند.
واعظی فر با اشاره به خرید کاتر هد مورد نیاز از کشور آلمان اظهار داشت: کاترهد وارد گمرک بندرعباس شده است و ظرف 15روز به اصفهان منتقل و راه اندازی می شود.
مجری خط دو قطار شهری باز اشاره به همکاری پلیس راهور و معاونت ترافیک و حمل و نقل برای اعمال محدودیت های ترافیکی در چهارراه عاشق آباد گفت: از صبر و تحمل مردم و بالاخص این منطقه عذر خواهی و تلاش می کنیم در کمترین زمان و با ایجاد کمترین گره ترافیکی عملیات در این منطقه رادبه پایان برسانیم.

 

انتهای پیام /س

وضعیت خط 2 قطار شهری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.