فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارق فراری تحت تعقیب و کشف ۲۱ فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران یکی از کلانتری‌های کرمانشاه پس از اخذ نیابت قضایی توسط پلیس انتظامی شهرستان روانسر مبنی بر دستگیری سارق فراری و تحت تعقیب، شناسایی و دستگیری متهم فراری را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت : با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای متهم در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شدند.

براری افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی، وی به ۲۱ فقره سرقت شامل ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارق دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه‌ای است و احتمال می‌رود تعداد سرقت‌های وی بیش از اعترافات اولیه باشد، جهت ادامه تحقیقات تحویل پلیس شهرستان روانسر شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده سرقت را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: تمام تلاش عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه پیشگیری از وقوع سرقت و کشف آن در سریعترین زمان ممکن است .

 

 

انتهای پیام/د

سارق سابقه دار دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.