نماینده مردم قلعه‌گنج و کهنوج در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا نمی‌تواند به اجزای مختلف نظام ضربه وارد کند لذا تغییر رفتار در مسوولان را نشانه گرفته است.

آمریکا تغییر رفتار در مسئولان را نشانه گرفته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد حمزه‌ای نماینده مردم قلعه‌گنج، کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش آیین برادری استان در منوجان گفت : علت دشمنی آمریکا با ما استقلال و سلاح موشکی نیست بلکه به این باور رسیده‌اند که در یک زمانی انقلابی شکل می‌گیرد که تمدنی برای بشر می‌سازد و آن انقلاب، انقلاب فرهنگ اسلامی است.

وی افزود: راهبردهای آمریکا برای مخالفت با ما تغییر نظام است که اگر نتوانست نظام را تغییر دهد ساختار نظام را تغییر دهد و باز اگر نتوانست، رفتار نظام را تغییر دهد.

حمزه‌ای با بیان اینکه سازمان‌های جاسوسی دنیا به این باور رسیده‌اند که هیچ ساختاری برای نابودی ایران وجود ندارد اجزای مختلف نظام ولایت فقیه، شورای نگهبان، سپاه و بسیج هستند که باعث ماندگاری ما در مسیر امام راحل شده اند، لذا وظیفه ماست از این سه ساختار محافظت کنیم چراکه دشمن به دنبال ضربه زدن به این ساختارها است.

نماینده مردم قلعه‌گنج، کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکا دانسته که نمی‌تواند به این سه ساختار نظام ضربه وارد کند تغییر رفتار در مسوولان را نشانه گرفته است.

حمزه‌ای با اشاره به خواسته‌های آمریکا گفت: راهبردها در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا در مرحله اول وحدت مرحله دوم وحدت و در مرحله سوم نیز وحدت است، و اینکه چگونه وحدت را تقویت کنیم.

وی گفت: باید عواملی که موجب تفرقه بین مردم می‌شود را شناسایی کرد و با حق‌پنداری و عملکرد مبتنی بر تفکر بر شدت تفرقه نیفزاییم چراکه این تفکر حق‌پنداری چیزی بود که داعش را به‌وجود آورد لذا ما باید هوشیار باشیم که منفعت‌طلبی اقتصادی و سیاسی موجب تفرقه میان ما نشود.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار