واکنش اشرف غنی به رویداد تروریستی خونین در جشن میلاد پیامبر (ص) در کابل

رئیس جمهور افغانستان طی بیانیه ای این حمله تروریستی را محکوم کرد و گفت: تروریست ها دست به جنایت نابخشودنی زدند و علمای دین و شمار دیگری از هموطنان ما را شهید و زخمی کردند.

واکنش اشرف غنی به رویداد تروریستی خونین در جشن میلاد پیامبر (ص) در کابلبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پیش یک مهاجم انتحاری خود را در هتل اورانوس کابل، جایی که علمای دینی برای گرامیداشت از میلاد پیامبر اسلام (ص) جمع شده بودند منفجر کرد که در این رویداد تاکنون 60 نفر شهید و بیش از 80 نفر دیگر زخمی شده است.

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان طی بیانیه ای این حمله تروریستی را محکوم کرد و گفت: تروریست ها دست به جنایت نابخشودنی زدند و علمای دین و شمار دیگری از هموطنان ما را شهید و زخمی کردند.

رئیس جمهور افغانستان ضمن محکوم کردند شدید این عمل جنایت‌کارانه و ضد اسلامی اظهار داشت که حمله تروریستی به محفل تجلیل از میلاد رسول خدا و اندیشه های پیامبر بزرگ اسلام که پیام صلح و رحمت را به همراه داشت، دشمنی با ارزش‌های اسلامی و راه و رسم نبی کریم (ص) را نشان می دهد.

اشرف غنی ضمن اینکه هدف قراردادن تجمع علمای دین را جنایت در برابر اسلام و بشریت دانست گفت: پیامبر بزرگ اسلام همواره مسلمانان را به اخوت و برادری دعوت می کرد و از خونریزی و عداوت باز می‌داشت، اما تروریست های وحشی با انجام این گونه اعمال جنایت‌کارانه یکبار دیگر خلاف دستورات آن حضرت (ص) عمل کردند و خون مسلمانان بی گناه را ریختند.

رئیس جمهور افغانستان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده های قربانیان این رویداد المناک ابراز کرد و به مسئولین مربوطه دستور داد تا برای رسیدگی عاجل به مجروحین، از تمام امکانات استفاده نمایند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اشرف غنی ، انفجار ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار