اشرف غنی: زمینه های صلح در سطح داخلی و بین المللی فراهم شده است

رئیس جمهور افغانستان در دیدار با شماری از نمایندگان قندهار تاکید کرد که زمینه های صلح در سطح داخلی و خارجی فراهم شده است.

اشرف غنی: زمینه های صلح در سطح داخلی و بین المللی فراهم شده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با شماری از نمایندگان قندهار تاکید کرد که زمینه های صلح در سطح داخلی و خارجی فراهم شده است.

رئیس جمهور افغانستان بیان داشت که صلح یکی از اولویت های دولت است و برای دستیابی به این منظور، در سطح ملی، منطقه ای، بین‌المللی و کشورهای اسلامی اجماع و فضا فراهم شده است.

وی افزود: افغانستان سرزمین مشورت است و ما درباره هر موضوع ملی با اقشار و نمایندگان مردم مشورت می کنیم.

اشرف غنی اظهار داشت: صلح خواست مهم مردم افغانستان و از اولویت‌های مهم حکومت است؛ برای پایان دادن به بحران چهل ساله کشور و تامین صلح پایدار، مذاکرات بین الافغانی حتمی است.

وی هدف از ایجاد بورد مشورتی صلح را آمادگی برای مذاکرات و پیدا نمودن آدرس مشخص به منظور موفقیت صلح و مذاکرات بین الافغانی خواند و تاکید کرد: هدف معلوم است اما مسیر باید روشن شود.

قابل ذکر است که اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان از یک هفته پیش به منظور مشورت درباره پروسه صلح دیدارهایی را با رهبران احزاب سیاسی،‌ جامعه مدنی و نمایندگان زنان آغاز کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار