امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سریال‌ «روز‌های بی‌قراری»، از انجام مراحل پایانی تصویربرداری فصل دوم سریال «روز‌های بی‌قراری» خبر داد.

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سریال «روز‌های بی‌قراری»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ساخت فصل دوم سریال «روز‌های بی‌قراری» گفت: با توجه به سکونت سارا صوفیانی بازیگر نقش «سارا» در مشهد، حدود پنج ماه در آنجا تصویربرداری داشتیم اما در ادامه به تبریز رفتیم؛ البته به خاطر نداشتن لوکیشن مناسب چند سکانس داخلی را در تهران ضبط می‌کنیم.

ل

وی افزود: طرح اولیه سریال را خودم ارائه داده‌ام اما نگارش آن به عهده شعله شریعتی است. در فصل دوم فقط سارا صوفیانی از بازیگران فصل قبل حضور دارد و بقیه بازیگران به تازگی به این گروه اضافه شدند.

شریفی در خصوص قصه این سریال عنوان کرد: داستان سریال درباره زندگی ساراست. اما در فصل دوم به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام هم می‌پردازیم.

ل

این تهیه‌کننده اظهار کرد: این روزها مراحل پایانی تصویربرداری را سپری می‌کنیم و تدوین همزمان توسط پرهام وفایی انجام می‌شود. البته زمان پخش سریال هنوز مشخص نشده و تصمیم گیری پخش این سریال با علی دارابی معاون سیمای استان‌هاست.

شریفی بیان کرد: امیدوارم این سریال مانند فصل اول با استقبال مخاطبان روبرو شود و در صورتی که مردم از پخش فصل دوم استقبال کنند، برای ساخت سری سوم آن اقدام می‌کنیم.

ل

گفتنی است؛ در سریال «روز‌های بی‌قراری 2» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی که سری اول آن زمستان سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد، بازیگرانی چون سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ حضور دارند که جمعی از بازیگران بومی تبریز و مشهد نیز در این سریال همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار