فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئله وحدت جزو حیاتی‌ترین مسائل مهم ما در کشور اسلامی باید باشد گفت: بسیج نعمت دیگری از سوی امام خمینی (ره) بود که برای تداوم و حفظ انقلاب اسلامی به ملت ایران تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،همایش طلایه داران و منادیان وحدت با حضور فرمانده سپاه سلمان، مهمانانی از سیستان، مرکز استان و خراسان جنوبی، ائمه جمعه شیعه و سنی و بزرگان طوایف در دهستان سفیدآبه شهرستان نیمروز برگزار شد.

در این همایش سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: نزدیک به سه دهه است که ملت ایران امام بزرگوار را در کنار خود نمی‌بینند، اما اخلاق و شخصیت امام در جامعه جاری است.

وی افزود: یکی از نعمت‌هایی که امام برای ملت ایران به ارمغان آورد و حتی نظام را با آن بیمه کرد وحدت امت اسلامی بود، امروز این وحدت دشمن را عصبانی کرده است.

سردار گشتاسبی افزود: امروز ندای وحدت اسلامی تنها به ایران ختم نمی‌شود بلکه سراسر جهان اسلام را در بر گرفته است، همه‌ی مجاهدت‌هایی که در جهان اسلام شکل می‌گیرد برگرفته از حرکت الهی بینان گزار انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئله وحدت جزو حیاتی‌ترین مسائل مهم ما در کشور اسلامی باید باشد گفت: بسیج نعمت دیگری از سوی امام خمینی (ره) بود که برای تداوم و حفظ انقلاب اسلامی به ملت ایران تقدیم شد.

وی گفت: در مرزی‌ترین نقطه ایران شیعه و سنی در کنار هم می‌ایستند و از آرمان‌های نظام دفاع می‌کنند این نعمتی است که در هیچ کجای جهان نمی‌توان آن را مشاهده کرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فلسفه وجود بسیج استکبار ستیزی است گفت: برای حفظ این انقلاب بسیج در کشور شکل گرفت و امروز محدود به مرز‌ها نیست در لبنان یمن و عراق حضور بسیج به یک فرهنگ بزرگ تبدیل شده است.

انتهای پیام/پ

همایش طلایه داران و منادیان وحدت

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار