رئیس شورای شهر تهران گفت: خبر موثقی در خصوص صدور حکم حناچی ندارم ولی اخبار منفی هر روز کمتر می‌شود و به سمت اخبار مثبت می‌رویم.

اخبار منفی در خصوص صدور حکم حناچی هر روز کمتر می‌شود/ به سمت اخبار مثبت برای صدور حکم حناچی می‌رویمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: امروز شورای شهر صحنه تذکر و تشکر بود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضا تذکرات زیادی را هم در سطح شهری و هم در سطح جهانی مطرح کردند، گفت: خوشبختانه مراسم قدردانی از زحمات آقای افشانی به خوبی انجام شد و او هم درد دل‌های خود را بیان کرد و اعضای شورا هم از او تجلیل کردند.

وی حضور معاونین افشانی در این جلسه را ارزشمند عنوان و تأکید کرد: در جلسه امروز حرف‌های مثبتی رد و بدل شد و جای تشکر از اعضای شورا را دارد.

وی با بیان اینکه خانم نوری در جلسه امروز مطالب علمی خود را در حوزه ارزشگذاری درختان بیان کرد، گفت: متأسفانه به دلیل زیاد بودن مطالب فرصت نشد که به لایحه فضای سبز بپردازیم و لذا در جلسه آینده آن را پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی در خصوص وضعیت صدور حکم حناچی گفت: من هنوز خبر موثقی ندارم ولی اخبار منفی روز به روز کمتر می‌شود و به سمت اخبار مثبت می‌رویم.

وی با بیان اینکه 7 روز از ارسال نامه ما به وزارت کشور برای صدور حکم حناچی می‌گذرد و اگر تا 3 روز دیگر جواب نامه نیاید، احتمالا او خودبخود شهردار شده است.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر محتوای دیدار او با منتظری گفت: دیداری در کار نبود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار