مدیر تعلیم و تربیت آموزش سازمان بسیج جامعه کشور از در نظر گرفتن ۱۰ میلیون خدمت بهداشتی درمانی در قالب طرح شهید رهنمون خبر داد.

ارائه ۱۰ میلیون خدمت بهداشتی درمانی در قالب طرح شهید رهنمونحجت‌الاسلام محمد علی اسلامی مدیر تعلیم و تربیت آموزش سازمان بسیج جامعه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز هفته وحدت و بسیج، نشست سرمربیان حلقه‌های صالحین سراسر کشور در راستای توسعه کیفی‌سازی حلقه‌ها، اجرای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تعالی حلقه‌های صالحین انجام می‌شود و طی این همایش استادان اخلاقی که فعالیت‌های خوب علمی در حوزه سلامت داشته‌اند به سخنرانی و انتقال تجربیات خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: حلقه‌های تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی صالحین در سطح کانون‌های بسیج، پایگاه‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شده و با حضور مربیان سطح استان‌ها در محورهای معرفتی و تربیتی شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام اسلامی در خصوص طرح شهید رهنمون ادامه داد: طرح شهید رهنمون با نگاه فرهنگی، تربیتی مکمل طرح‌های خدماتی بسیج جامعه پزشکی کشور خواهد بود و در آن خدمات آموزشی، مشاوره، بهداشتی، پیشگیری و درمان با رویکرد نتیجه محوری به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

مدیر تعلیم و تربیت آموزش سازمان بسیج جامعه کشور ادامه داد: در طرح شهید رهنمون پزشکان بسیج جامعه پزشکی با تیم ثابت و در فواصل زمانی معین در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم خدمات مشاوره‌ای آموزشی، پیشگیری و درمانی به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

وی گفت: سالیانه 10 میلیون خدمات تحت عنوان طرح شهید رهنمون به طور رایگان به وسیله پزشکان بسیجی به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برگزاری حلقه‌های مربیان صالحین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار