مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: برای دریافت بسته‌های حمایتی نیاز به مراجعه حضوری به مراکز بهزستی در سطح استان نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل  در جمع خبرنگاران گفت: برای دریافت بسته‌های حمایتی نیاز به مراجعه به مراکز بهزستی سطح استان نیست.

وی افزود: اطلاعات افراد تحت حمایت برای دریافت سبد کالا در سامانه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده که تا دو هفته آینده تکلیف افراد جامانده‌ای که بسته‌های حمایتی را دریافت نکرده‌اند مشخص خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: در هفته‌های آینده اطلاع‌رسانی لازم درخصوص توزیع سبد حمایتی کالا به گروه‌های مختلف مردمی صورت خواهد گرفت.

رحیمی اضافه کرد: آن دسته از افراد واجد شرایطی که بعد از دو هفته مشمول طرح حمایتی نشده‌اند، اقدام به ثبت‌نام در سامانه‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی کنند.

وی با اشاره به اینکه معیار افراد برای بهره‌مندی از سبد کالا و خانواده‌های کم درآمد به زودی اعلام خواهد شد، گفت: سطح درآمدی افراد واجد شرایط پس از ثبت نام در سامانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت که بعد از سپری کردن همه مراحل این بسته‌های حمایتی توزیع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: برای دریافت بسته حمایتی اطلاعات هویتی و بانکی خود را به هیچ شماره‌ای پیامک نکنند تا مورد سوء استفاده سودجویان قرار نگیرند.

انتهای پیام/ی

 

توزیع بسته های حمایتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.