نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تامین اعتبارات پروژه های گردشگری این استان از سوی نمایندگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان نمین تصریح کرد: اهمیت گردشگری بر کسی پوشیده نیست و این حوزه به عنوان محور نخست توسعه استان باید تقویت شود.

وی افزود: نمایندگان استان در خصوص اهمیت این حوزه اجماع نظر دارند و در عین حال تلاش خود را جهت اخذ اعتبارات مناسب برای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به کار می بندد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان را نیز قابل توجه دانست و تاکید کرد: بازخورد اقدامات و عملکرد این اداره کل در سطح جامعه ملموس و قابل رویت است.

کریمی در خصوص تاسیسات گردشگری شهرستان نمین نیز افزود: پروژه هایی در حال اجرا است که بیانگر توجه اداره کل به نیاز تمامی مناطق و شهرهای استان است.

وی خواستار مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در تقویت تاسیسات گردشگری شد و تاکید کرد: گردشگری می تواند اقتصاد مناطق را توسعه بخشد.

انتهای پیام/ع

تقویت تاسیسات گردشگری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.