رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان از برگزاری آئین تجلیل از مسئولان کتابخانه ها، کتابداران، فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان خبر داد.

نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آئین تجلیل از کتابداران این شهرستان با حضور کتابداران، مسئولان کتابخانه ها، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان بهبهان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سالن کتابخانه علامه طباطبایی برگزار گردید.

تجلیل از مسئولان کتابخانه ها و کتابداران شهرستان بهبهان

وی بیان داشت: همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب که با عنوان "حال خوش خواندن" نامگذاری شده است، کتابداران و مسئولان کتابخانه های بهبهان با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

وی تصریح کرد: این نشست با ذکر آیاتی از کلام الله مجید و با هدف شناسایی بیش تر کتابخانه ها و مشکلات و مسائل آن ها توسط فرماندار و دیگر مسئولان برگزار شد.

تجلیل از مسئولان کتابخانه ها و کتابداران شهرستان بهبهان

موقرپور اذعان داشت: در ابتدا رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در خصوص اهمیت کتاب و کتابخانه ها بیاناتی داشت و سپس ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان حاضر این نشست و در خصوص اهمیت دادن و توجه مسئولان به مسائل و مشکلات کتابخانه ها، اشاره کرد.

در ادامه این مراسم محمد حری، فرماندار شهرستان بهبهان با تبریک هفته کتاب به کتابداران و تقدیر و تشکر از کتابداران به دلیل اهمیت نقش آن ها در ارتقاء سطح مطالعه جامعه و تقدیر از فعالان شهرستان بیان کرد: همت و تلاش کتابداران و فعالان این حوزه در شهرستان موجب شده همیشه از نظر مطالعه و آگاهی در سطح استان از جایگاه ویژه ای برخوردار باشیم و در شرایطی که عوامل متعددی زمینه کم رنگ شدن کتابخوانی را در جامعه کنونی فراهم می کند، ستودنی است.

تجلیل از مسئولان کتابخانه ها و کتابداران شهرستان بهبهان

وی افزود: مدیریت شایسته نماینده¬ای از جامعه بانوان در حوزه کتاب و کتابخوانی بیانگر آن است که اعتماد به بانوان در مسئولیت های اجرایی موجب پویایی سیستم مدیریتی شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تقدیر از معلمان نمونه

برچسب ها: هفته کتاب ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.