زنگ کتاب و کتابخوانی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لالی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه دخترانه کوثر نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مراسم نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه دخترانه کوثر شهرستان لالی، گودرز ترکی زاده، فرماندار این شهرستان خطاب به دانش آموزان گفت: به نحو احسن به کسب علم و دانش بپردازید تا آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.

زنگ مطالعه در مدارس لالی نواخته شد

وی افزود: کتاب همواره در بین اقوام مختلف جایگاه خاصی را داشته و از آن برای افزایش آگاهی استفاده شده است.

ترکی زاده اذعان داشت: وظیفه ذاتی ما آگاهی و دانش افزایی است که این مهم در سایه مطالعه و روی آوردن به کتاب و کتاب خوانی میسر می گردد.

فرماندار شهرستان لالی بر تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در طول سال به مناسبت های مختلف، راه اندازی بخش کودک در کتابخانه های عمومی، اختصاص مکانی به نشریات و مجلات منتشر شده و غیره باید مد نظر قرار گیرد .

زنگ مطالعه در مدارس لالی نواخته شد

در حاشیه این مراسم فاریابی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی بیان داشت: یکی از بهترین ابزارها برای رسیدن به کمال و سعادت پناه بردن به کتاب و در رأس آن ها قران کریم است که به عنوان بهترین و جامع ترین منبع در اختیار انسان قرار دارد.

در ادامه این مراسم غفاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لالی به تشریح برنامه ها به مناسبت هفته کتاب پرداخت
و اینکه طی هماهنگی بعمل آمده با مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان دانش اموزان در طول هفته کتاب ضمن بازدید از کتابخانه ها با محیط کتابخانه ها، نحوه ارائه خدمات و منابع کتابخانه ها آشنا شوند و بصورت رایگان به عضویت کتابخانه ها درآیند که در این طرح شرکت نمایند.

انتهای پیام/گ

نواختن زنگ کتاب خوانی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.