فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: برنامه‌های متعدد نیروی انتظامی در هفته ناجا از تاریخ ۱۳ مهرماه و با ۸۰ برنامه تکلیفی آغاز و در این مدت نیز ۱۰ برنامه اختیاری اجرا خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان داشت: برنامه‌ها صبحگاه عمومی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌ و کارکنان نیروی انتظامی و سخنرانی فرماندهان استان پیش از خطبه‌ها  از برنامه های هفته ناجا است.

وی افزود: از جمله عملکرد ویژه ناجا در این هفته ارائه مضاعف خدمات انتظامی، ترافیکی، تعامل با مردم و پاسخگویی و شفاف سازی، جلب رضایت مردم، نمایش توانمندی، اقتدار و کارآیی پلیس در فضای واقعی، افزایش احساس امنیت، آموزش همگانی به مردم، خدمات مضاعف به خانواده کارکنان است.

سردار عباس زاده عنوان کرد: در این مدت شاهد کاهش 28 درصد جرائم خشن بوده‌ایم که در طول چندین سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: در مدت یک سال حجم تیراندازی‌ها به میزان 31 درصد کاهش پیدا کرده است و در حوزه کشف تیراندازی‌ها نیز 240 درصد نسبت به دوران گذشته افزایش را به همراه داشتیم.

وی اظهار داشت: در زمینه سرقت نیز 29 درصد افزایش کشفیات را داشته‌ایم و امیدواریم در حوزه وقوعات نیز تا پایان سال شاهد کاهش باشیم و نزدیک به 10 تن و 470 کیلوگرم مواد مخدر از شهریورماه سال گذشته تاکنون کشف شده و میزان کشفیات 94 درصد رشد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: در بازه یک ساله 4 هزار و 264 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شده که شاهد افزایش 26 درصدی هستیم.

انتهای پیام/م

کاهش جرائم خشن در خوزستان

برچسب ها: شهدا ، هفته ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار