اولین همایش تجلیل از دانش آموزان برتر فرهنگی و هنری شهرستان زرند درسینما آزادی شهرک ولایت این شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در مراسمتجلیل از دانش آموزان برتر فرهنگی و هنری شهرستان زرند از ۳۵۵ نفر دانش آموزان برتر کشوری، استانی و منطقه‌ای که در ۵۳ رشته مختلف حائز رتبه‌های برتر شده اند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در این مراسم ضمن قدردانی از دانش آموزان مقام آور این شهرستان که در مسابقات کشوری و استانی طی سال تحصیلی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، گفت: بدون شک اصلی‌ترین ذخایر هر جامعه‌ای دانش آموزان آن هستند.

وی با اشاره به احادیث و روایات بر لزوم فراهم شدن زمینه رشد و بالندگی بیش از پیش دانش آموزان تاکید کرد و افزود: استعداد‌های بسیار ارزشمندی در دانش آموزان نهفته است که باید شکوفا شوند.

امام جمعه زرند خطاب به دانش آموزان برتر زرندی گفت: شما دانش آموزان که از نظر علمی از دیگران برتر هستید، این موقعیت را به خوبی حفظ و با تلاش بیش از پیش برای کسب قله‌های بالاتر تلاش نمایند.

حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند هم در این مراسم گفت:۳۵۵ نفر از دانش آموزان شهرستان زرند در مسابقات مختلف فرهنگی و هنری موفق به کسب مقام‌های برتر کشوری و استانی و منطقه‌ای را در ۵۳ رشته‌های مختلف شدند.

وی در ادامه افزود: این موفقیت‌ها در کنار تلاش دانش آموزان و برنامه ریزی مدیران، راهنمایی‌های دبیران پرتلاش و همراهی خانواده‌های این دانش آموزان امکان پذیر شده است.

انتهای پیام /ی

تجلیل از دانش آموزان برتر زرندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار