به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم ویژه اهدای کتاب در دبستان نرگس گناوه برگزار شد.

مراسم ویژه اهدای کتاب در گناوهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم ویژه اهدا کتاب به دانش آموزان فعال کتابخوان و همچنین اهدای کتاب به کتابخانه دبستان نرگس با حضور سید علی پاک نژاد فرماندار, اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش, سبحانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و خدری رئیس کتابخانه ی عمومی شهر در دبستان نرگس گناوه برگزار شد.

 فرماندار گناوه در این مراسم گفت: کتاب و کتابخوانی از دیرباز در بین ایرانیان از جایگاه والا و خاصی برخوردار بوده است.

سید علی پاک نژاد افزود: ما ایرانیان و مسلمانان قرآن را که بهترین کتاب است و تمام علوم و تکنولوژی های جهان از آن سرچشمه می‌گیرد و همه ادیان از آن استفاده می کنند را در اختیار داریم.

وی عنوان کرد: کشور ایران دارای پیشینه بسیار قوی در سطح کتاب و کتابخوانی دارد و آثار و کتاب های شاعران, عرفا و دانشمندان ایرانی به جای مانده از این بزرگان که در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد بیانگر علاقه همیشگی ایرانیان به کتابخوانی است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: اولیا و کادر مدیریتی مدارس باید برای اهدای جوایز به دانش آموزان کتاب را در برنامه کاری خود قرار دهند تا دانش آموزان بتوانند آشنایی و ارتباط خوبی با کتاب برقرار کنند.

پاک نژاد گفت: پیشنهاد می کنیم در دبستان نرگس نقد و بررسی کتاب بین دانش آموزان انجام گیرد که اگر تاثیر گذار و مثبت بود بتوانیم آن را در دیگر مدارس نهادینه کنیم.

انتهای پیام/م

کشور ایران دارای پیشینه بسیار قوی در کتاب و کتابخوانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.