رییس کتاب خانه‌های عمومی شهرستان گناوه گفت: درشهرستان گناوه ۶ کتابخانه عمومی وجود دارد که سه کتابخانه در سطح شهر و سه کتابخانه دیگر نیز در روستا‌ها و شهر بندر ریگ می‌باشد.

شهرستان گناوه ۶ کتابخانه عمومی داردصادق خدری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: شعار امسال کتابخوانی (حال خوش خواندن است) زیبایی دو چندانی به کتاب خوانی داده است.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های خوبی که در دولت در حال انجام است ایجاد چمن مصنوعی برای روستا‌های بالای ۵۰۰ نفر جمعیت است اما کاش این طرح برای ایجاد کتابخانه عمومی نیز اجرا می‌شد.

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناوه تصریح کرد: امسال در بحث کتاب و کتابخوانی کار‌های خوبی انجام شده است از جمله نشست‌های یکشنبه با کتاب در خانه سمن‌ها و دوشنبه با کتاب در خانه جوان بندر ریگ و همچنین رونمایی از چند کتاب توسط نویسندگان گناوه‌ای است.

خدری خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی گناوه در سال ۹۵ (۳۴۹۵) عضو و در سال ۹۷ (۴۳۳۷) عضو دارد که رشد ۲۴ درصدی داشته ایم. همچنین در سال ۹۵ جمعا ۲۶هزار۱۲۹  کتاب امانت داده ایم و در سال ۹۷ تا کنون, ۲۷ هزار و ۲۱۰ جلد کتاب امانت داده ایم.

وی عنوان کرد: مجموع کتاب‌های موجود در کتابخانه شهرستان در سال ۹۵ جمعا ۸۰هزار ۶۹۱ جلد بوده که در سال ۹۷ با رشد ۹ درصد به ۸۸هزار و ۱۰۰ جلد رسیده است.

انتهای پیام/م

تعداد اعضا کتابخانه‌های گناوه رشد ۲۴ درصدی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.