در دومین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار «حال خوش خواندن» ویژه برنامه ادبی کودکانه با سعدی توسط انجمن ادبی مرکز فرهنگی هنری جم انجام شد.

ویژه برنامه کودکانه با سعدی در مرکز جم برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،صبح امروز با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان و اعضاء کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری استان و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسمی با عنوان «کودکانه با سعدی» در سالن آفرینش‌های مرکز جَم برگزار شد.

 مدیر کل کانون استان گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب و جایگاه مهم آن سبب رشد , پرورش , افزایش مهارت‌های یادگیری و همچنین تقویت تفکر انتقادی در اعضاء خواهد شد.

زهره عالی نسب به مخاطبان خود که از اعضاء فعال کارگاه‌های کتابخوانی و فعالیت‌های ادبی مراکز دیر، بردخون، کنگان و جم بودند یادآور شد: کتاب‌ها یکی ارزشمندترین دارایی‌های معنوی و مادی ما در این دنیا هستند.

وی بیان کرد: آشنایی با آداب و رسوم فرهنگ‌های مختلف و همچنین شناخت بزرگان و نام آوران کشورمان و را جهان از رهگذر مطالعه امکان پذیر داناست و افزود که کتاب‌ها و موضوعاتشان مرز‌ها را در می‌نوردند.

انتهای پیام/م

کتاب‌ یکی ارزشمندترین دارایی‌های معنوی در این دنیا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.