مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی در زرندیه گفت: بحث سایبری و زیستی از اهداف مهم پدافند غیرعامل است.

بحث سایبری و زیستی از اهداف مهم پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فراهانی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان زرندیه گفت: بحث سایبری و زیستی از اهداف مهم پدافند غیرعامل است که باید در این زمینه‌ها بیشتر فعالیت شود.

فراهانی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان زرندیه گفت: بحث سایبری و زیستی از اهداف مهم پدافند غیرعامل است که باید در این زمینه‌ها بیشتر فعالیت شود.

فراهانی افزود: پدافند غیرعامل به عنوان راهکاری جهت کاهش خطر پذیری در جامعه به شمار می‌آید و اگر برنامه ریزی مناسبی در زمینه کاهش آسیب پذیری در جامعه و در حوزه‌های مختلف صورت نگیرد، مشکلات جبران ناپذیری در زمینه‌های مختلف در کشور به وجود خواهد آمد.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در اجرای برنامه‌های پدافند غیر عامل از جمله آموزش ها، همایش ها، رزمایش‌ها و تبلیغات فرهنگی و عمومی نهایت تلاش را به عمل آورند.

ضرورت هم افزایی دستگاه‌ها در تحقق اهداف پدافند غیرعامل

فراهانی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی ادامه داد: هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان‌های استان مرکزی در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل، ضروری می‌باشد

فدائی فرماندار شهرستان زرندیه هم در این جلسه خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تعمیق و نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل در میان آحاد مردم شد.

فدائی افزود: باید با اولویت بندی تهدیدات به منظور مصونیت بخشی تاب آوری و ایمن سازی زیر ساخت‌ها قدم‌های جدی را درحوزه پدافند غیرعامل در راستای کاهش ضریب آسیب پذیری در صورت حمله احتمالی دشمن برداریم.

جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان زرندیه با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.