مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تقویت نظام باور سازمانی نسبت به ایمنی ضروری است و ارتقای سطح سلامت نیروی انسانی را به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از توزیع برق استان مرکزی، محمد الله داد در نهمین همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی در آستانه اظهار داشت: مهارت آموزی و آموزش صحیح به عوامل اجرایی محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی کارکنان و پیمانکاران نقش مهم و بازدارنده ای در جلوگیری از حوادث دارد .

وی با بیان اینکه بهترین راهکار برای مقابله با حوادث ناشی از کار، پیشگیری قبل از حادثه است، افزود: مطالعه و بررسی همه جانبه محیط کار، تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته، کنترل و نظارت و آموزش  و بررسی اثربخشی آن نقش مهمی در کاهش و پیشگیری حوادث دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه تقویت و افزایش سطح فرهنگ ایمنی که همان نظام باورها و ارزش های مشترک یک سازمان نسبت به ایمنی کار می باشد، بسیار ضروری است، گفت: توجه به این مهم باعث ارتقای سلامتی نیروی انسانی شاغل در سازمان می شود.

الله داد کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه پیک سایی، ارزیابی عملکرد شرکت‌های توزیع برق کشور، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، صیانت از حقوق شهروندی، ایمنی و.. را از دستاوردهای این شرکت عنوان کرد.

وی  برگزاری ۴۴ مورد مانور شناسایی و رفع موانع تبلیغاتی از روی پایه های برق و جمع آوری آنها، آموزش ایمنی برق برای دانش آموزان مدارس و کارآموزان سازمان فنی حرفه ای در سطح استان را از جمله فعالیت های انجام شده در حوزه ایمنی برشمرد.

انتهای پیام/ب

صحبت های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در نهمین همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی در آستانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.