مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خرمشهر گفت: بارندگی اخیرعملیات اجرایی پروژه اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه را متوقف کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،حسین عسکری مجد مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خرمشهر آغاز عملیات اتصال شبکه توزیع آب روستا‌های مسیر شلمچه را یادآور شد و گفت: طبق وعده داده شده عملیات اجرایی اتصال شبکه توزیع آب روستا‌های مسیر شلمچه به طول ۲.۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل روستا‌های جدیده، دربند غربی، سرحانیه و سوره به شبکه پمپاژ ایستگاه تقویت فشار شلمچه از هفته گذشته آغاز شده است.

وی علت توقف پروژه اجرایی اتصال شبکه توزیع آب روستا‌ها را بارندگی‌های مکرر بیان کرد و افزود: سست بودن زمین و ریزش کانال جای گذاری لوله موجب شد تا این طرح تا پایان سامانه بارشی موقتا متوقف و پس از آن مجددا عملیات اتصال شبکه توزیع آب از سرگرفته خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خرمشهر با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا به مدت ۱۰ روز عملیات اجرایی این پروژه به اتمام می‌رسد، گفت: با اجرای این پروژه ۲ هزار و ۷۲۱ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می‌شوند.

عسکری مجد محل تامین آب این روستا‌ها را طرح آب غدیر بیان کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه روز در شبکه توزیع این روستا‌ها پمپاژ می‌شود.

انتهای پیام / د

طرح آبرسانی به روستاهای مسیر شلمچه  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.