رئیس مجلس از بررسی راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی در کمیته مشترک مجلس و دولت خبر داد.

بررسی راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی در کمیته مشترک مجلس و دولتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از آغاز نشست علنی امروز( یکشنبه 27 آبان) گفت: امروز از ساعت ۸ صبح جلسه غیرعلنی داشتیم که در این جلسه مرکز پژوهش‌ها گزارشی درباره وضعیت تحریم‌ها و نحوه مقابله با تحریم‌ها باید در بخش های مختلف انجام شود، ارائه کرد که این گزارش خوب و تخصصی بود.

وی افزود: از دولت نیز سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی حضور داشتند و توضیحاتی را ارائه کردند. قرار شد در کمیسیون‌های مربوطه این موضوعات با حضور بخش‌های مختلف مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و در کمیته مشترک با دولت عملیاتی شود.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: قرار شد در این کمیته درباره موارد مورد نیاز بخش‌های صنعت، انرژی، کشاورزی و نیازهای مردم به خصوص قشرهای مستضعف بحث‌های مربوطه انجام شود و بسته‌هایی برای آنها باشد که تحت حمایت قرار گیرند.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رحلت آقای نوربخش و آقای تاج‌الدین همه ما را اندوهناک کرد، این آقایان برادری بودند که واقعاً خدمتگزار کشور بودند و سال‌های طولانی در سازمان تامین اجتماعی زحمت کشیده و برای سلامت سازمان تأمین اجتماعی دردمندانه پیگیر نیازهای کارگران، بازنشستگان و وضع بهداشت و درمان آنها بودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حادثه تصادف این دو بزرگوار حادثه دردناکی بود و ما از خداوند متعال علو درجات برای این دو عزیز خواهانیم و به خانواده‌های محترمشان تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار