در هفت ماهه سال جاری برای بیش از ۲۳۸۰ پرونده‌ی قضایی منابع طبیعی آذربایجان غربی رای صادر شد.

صدور رای برای بیش از ۲۳۸۰ پرونده‌ی قضایی منابع طبیعی آذربایجانغربیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ زرقام خانزاده رییس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: با توجه به پی گیری‌های مجدانه همکاران منابع طبیعی وکارشناسان حقوقی در سطج شهرستان‌های استان و با همکاری دستگاه  قضاء بیش از ۲۳۸۰ فقره پرونده قضایی در طول هفت ماه گذشته تنظیم و به مقامات  قضایی ارجاء شد که بحمدالله برای همه آن‌ها رای صادر و ابلاغ شده است.


وی افزود:در همین راستا برای این تعداد پرونده؛ به تعداد ۱۹۶۵ رای به نفع اداره کل منابع طبیعی استان اخذ و تعداد ۴۲۱ فقره رای نیز بر علیه اداره کل صادر شده است که رقم آراء برله اداره کل؛ بالغ بر ۸۳ درصد می‌باشد.


رییس اداره حقوقی ادامه داد:در میان پرونده‌های قضایی مفتوحه دربین شهرستان‌های استان؛ بیشترین تعداد پرونده قضایی متعلق به شهرستان ارومیه با تعداد ۸۲۸ و کمترین آن متعلق به شهرستان اشنویه با تعداد ۱۰ پرونده می‌باشد.


زرقام خانزاد یاد آور شد:این تعداد پرونده با تلاش شبانه روزی همکاران و حافظان منابع طبیعی به سرانجام رسیده که در این میان همکاری تنگاتنگ دستگاه قضاء بیش از هر چیز دیگری نمود دارد که امید واریم این همراهی و حفاظت از انفال همچنان و بیش از پیش ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/ح


صدور حکم قضایی برای تخلفات منابع طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.