دبیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران گفت: برگزاری نهمین سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی کشور در شیراز نشان از قدرت بالای علمی پزشکان متخصص فارس است.

فارس پیشرو در قدرت بالای علم پزشکان متخصصبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر عزمی دبیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس و دبیر اجرایی نهمین کنگره دندانپزشکی ایران در آیین گشایش سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی در شیراز، گفت: این نهمین کنگره پیوسته و پیاپی فارس در کشور است که به نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: فارس در میان کنگره‌های منطقه‌ای توانست نهمین کنگره را برگزار کند، در حالیکه استان‌های دیگر از جمله اصفهان، آذربایجان و خوزستان بیش از یک یا ۲ کنگره تا کنون نتوانسته اند برگزار کنند و این نشان از قدرت بالای علمی و قدرت اجرایی پزشکان متخصص در استان است.

دکتر عزمی هدف اصلی از اجرای این همایش را بالابردن سطح کیفی علمی و آشنایی دندانپزشکان با تکنولوژی‌های نوین در حوزه دندانپزشکی عنوان کرد.

دبیر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس با انتقاد شدید در ارتباط با کمبود تجهیزات پزشکی در استان، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اخیر اقتصادی و افزایش نرخ ارز، شاهد کمبود تهیه مواد اصلی در حوزه دندانپزشکی مواجه هستیم که این خود تاثیر مهمی در نحوه ارائه خدمات رسانی به هموطنان و همشهریان دارد.

عزمی با اشاره به اینکه حدود ۴ ماه، مواد اولیه و بی حسی بین دندانپزشکان به صورت جیره بندی و ماهانه توزیع می‌شود، گفت: این موضوع بحران و چالش جدی در حوزه دندانپزشکی برای پزشکان بوجود آورده است.

وی افزود: افزایش ۵ تا ۶ برابری قیمت تجهیزات و مواد، موجب شده که دندانپزشکان تعداد کمتری از بیماران را پذیرش کنند.

در حاشیه این گردهمایی علمی نمایشگاهی از آخرین تجهیزات و مواد دندانپزشکی در ۴۰ غرفه برپاشده است.

همایش علمی-کاربردی انجمن دندانپزشکی ایران تا ۲۵ آبان در هتل هما شیراز ادامه دارد.
انتهای پیام/ر

نهمین همایش علمی-کاربردی انجمن دندانپزشکی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار