مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها باید مشاغل موجود در سطح شهر‌ها سازماندهی و مشاغل برهم زننده آرامش و آسایش مردم به مکان‌های مناسب و خارج از حریم قانونی شهر منتقل شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان وبلوچستان؛ وحید پورمردان اظهار داشت: مدیریت پسماند و ساماندهی مشاغل در شهر‌ها به شیوه‌های اصولی و با رعایت مسائل زیست محیطی یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در زمینه محیط زیست شهری است.

وی افزود: با توجه به افزایش آگاهی‌های عمومی نسبت به مسائل بهداشتی و زیست محیطی از یک طرف و محدودیت منابع انرژی و مواد از طرف دیگر با بکارگیری روش‌های بهینه مدیریت محیط زیست شهری بر پایه نگرش توسعه پایدار، مسائل اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی در این مسیر گام برداشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت شهروندان، جلوگیری از انتشار آلاینده‌ها و فعالیت انواع صنوف مزاحم و آلاینده این موضوع از اهمیت زیادی برخودار است.

وی افزود: در صورت اجرای دقیق این طرح در شهر‌های سیستان و بلوچستان ضمن کاهش آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی از بار ترافیکی حاصل از این صنوف در شهر‌ها نیز کاسته می‌شود.

انتهای پیام/پ

صنوف مزاحم و آلاینده سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.