رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان گفت: به مناسبت دهه وقف نیکوکاری از این شهرستان باغ خود به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع و به ارزش هفتصد میلیون ریال وقف کرد.

حجت الاسلام سیدی مهدی سیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: واقف اردکانی بنام زمانی فر شش دانگ باغ خود به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع و به ارزش هفتصد میلیون ریال برای هزینه‌های جاری، فرهنگی و قرانی حسینیه روستای سروعلیا وقف کرد.

حجت الاسلام سیدی افزود: واقف خیر اندیش اردکانی این باغ را به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع برای هزینه‌های فرهنگی و هنری وقف نموده است.

وی ادامه داد: بر اساس وقف نامه  از سوی این واقف نیک اندیش تنظیم و در سامانه جامع موقوفات و بقاء متبرکه به ثبت رسیده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان اردکان گفت: هزار و ۷۸۰ موقوفه شهرستان و ۱۸ بقعه متبرکه در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت‌شده است.

حجت الاسلام سیدی گفت: مهم‌ترین برنامه‌هایی که در طول یک سال گذشته در واحد‌های مختلف اداره اوقاف شهرستان انجام‌شده است شامل؛ اخذ مجوز ۹ رقبه برای پذیره تملک اعیان و اعطای حق تملک اعیان به مستأجر است که در سطح استان بیشترین آمار را دارد.

انتهای پیام/ی

وقف جدید در دهه وقف در شهرستان اردکان

 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: سازمان اوقاف ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار