وقف‌های سلامت محورزمینه رشد در حوزه درمان

رئیس اداره تحقیق اوقاف استان مرکزی گفت: وقف‌های سلامت محورزمینه رشد در حوزه درمان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت السلام صلواتی رئیس اداره تحقیق اوقاف استان مرکزی نشست تخصصی وقف با پزشکان و پرستاران شهرستان زرندیه گفت: وقف‌های سلامت محورزمینه رشد در حوزه درمان است.

حجت السلام صلواتی نمونه بارز وقف سلامت را در استان بیمارستان آیت الله خوانساری اعلام کرد و افزود: امیدواریم از این نوع وقف‌های سلامت محور با کمک شما پزشکان زمینه رشد هرچه بیشتری ان را فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: نخبگان و دانشگاهیان اگر چه وقف مادی و دنیوی ندارند، اما با صرف تمام وقت خود برای علم آموزی و تحصیل دانش، وقف خدمتگزاری به جامعه شده اند.

ارتقاء بهره وری موقوفات عرصه سلامت و درمان هدف جلسه اوقاف با پزشکان

رئیس اداره تحقیق اوقاف استان مرکزی اهداف این جلسه را، ارتقاء بهره وری موقوفات عرصه سلامت و درمان بوسیله ارتقاء سطح همکاری‌ها و روابط بین مقامات و مسئولین بهداشت و درمان کشور، جامعه خیرین سلامت و مسئولان سازمان اوقاف وامورخیریه عنوان کرد.

وی وقف را یکی از مهم‌ترین آموزه‌های پسندیده دین اسلام دانست و بیان کرد: مهم‌ترین هدف از انجام امور وقف، خدمت رسانی به جامعه به نحو احسن برای نیل به اهداف اسلامی است.

نشست تخصصی وقف با پزشکان و پرستاران به مناسبت هفته وقف و با حضور رئیس اداره تحقیق اوقاف استان مرکزی در محل اداره بهداشت و درمان این شهرستان تشکیل شد.

وقف‌های سلامت محورزمینه رشد در حوزه درمان

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.