نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از برگزارکنندگان مسابقات کشوری قرآن اوقاف در اراک قدر دانی کرد.

قدر دانی آیت الله دری از برگزارکنندگان مسابقات کشوری قرآن در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اولین روز از دهه وقف در دیدار با کارکنان اداره اوقاف این استان از برگزار کنندگان بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن اوقاف که به میزبانی استان مرکزی درشهر اراک برگزار شد قدر دانی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید به برنامه‌های قرآنی در استان مرکزی بیشتر توجه شود و همچنین قاریان قرآنی باید خود را برای رقابت در مسابقات بین اللملی آماده کنند.

وی اضافه کرد: باید کسانی که استعداد‌های بالقوه در زمینه قرآنی دارند شناسایی شوند و با آموزش‌های لازم آن‌ها را مورد حمایت قرار داد تا بتوانند در زمینه قرآنی پیشرفت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امروز باید معلمان و استادان قرآنی بیش از پیش نوجوانان و جوانان را با آیات الهی آشنا کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه باید الگوی خوبی باشد افزود: این سازمان باید از نظر جلب اعتماد عمومی دربین مردم و جامعه تلاش کند و با تلاش خود در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیارتی و اقتصادی بیش از پیش قدم بردارد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ادره اوقاف و امور خیریه همچنین باید در رفع مشکلات جامعه و کمک به فقرا همیشه و در همه جا پیش قدم باشد.

انتهای پیام/ ج.

سخانا آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با کارکنان اداره اوقاف استان مرکزی

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.