پس از گذشت دو سال از آغاز طرح دوبانده سازی جاده کاشمر به شادمهر، روند اجرایی این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات به کندی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جعفر سلیمانی شهردار کاشمر با اشاره به این‌که مسؤلان و متولیان امر در خصوص اجرای باند دوم این محور پیگیری‌ها و رایزنی‌های مستمری انجام داده‌اند، گفت: نتیجه این تلاش‌ها منجر به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری کاشمر و اداره کل راه و شهرسازی استان شده است که بر این اساس ۹ کیلومتر ورودی این جاده تا پلیس‌راه کاشمر تعریض و دوبانده شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه شهرداری کاشمر به تعهدات خود در این زمینه که مبنی بر اجرای زیرسازی و کانال گذاری بوده است کاملا عمل کرده است.

شهردار کاشمر با بیان این‌که امروز شاهد تحقق بخشی از مطالبه حق مردم کاشمر در گذرگاه خونین خواهیم بود گفت: با توجه به اینکه اعتبار موردنیاز این پروژه تا پایان مشخص‌شده است امیدواریم بتوانیم در سایه یک هم‌افزایی شاهد بهره برداری تعویض ۹ کیلومتری این جاده باشیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه شهرداری کاشمر با دریافت ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مقدمات ورودی شهر‌ها و جرائم راهنمایی و رانندگی مکلف است با اجرای بنا‌های فنی و عملیات زیرسازی، سطح جاده را آماده آسفالت تحویل دهد که تاکنون بخوبی پیش رفته و آماده است، افزود: امیدواریم هرچه سریعتر در این راستا راه و شهرسازی از محل قیر رایگان نسبت به آسفالت و روکش آسفالت این مسیر نیز اقدام کند.

انتهای پیام//و. ت


تعویض ۹ کیلومتری ورودی جاده کاشمر به شادمهر

برچسب ها: شهرسازی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.