دومین جلسه توجیهی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور کارکنان، معاونین و همچنین روسای ادارات زیرمجموعه این معاونت برگزار شد.

خدمت به کشور با عملیاتی شدن بازآفرینی شهری و مسکنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جواد اسلامی محمدی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: این جلسه با توجه به شرح وظایف سنگین حوزه بازآفرینی شهری و مسکن، بر اساس چارت جدید، به منظور ساماندهی ادارات ذیل معاونت مسکن، چگونگی انجام شرح وظایف، تعامل با کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه بافت فرسوده و محلات ناکارآمد شهری و در جهت بهبود عملکرد مدیریت، با هدف ارتقاء کمی و کیفی راندمان کار در این مجموعه برگزار شد.

وی تصریح کرد: براساس تعریف چارت جدید تصمیم بر آن شده است که با توجه به رسالت حوزه باز آفرینی شهری و مسکن و مسئولیت‌ها و تخصصها، همکاران به سمت متناسب در ادارات زیر مجموعه حوزه منصوب شوند، ابلاغ‌های جدید بزودی صادر خواهد شد.

اسلامی افزود: با این کار مسیر پیشرفت در این حوزه هدفمند شده و بی شک این مهم با کمک کارکنان این مجموعه و ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در جهت خدمت بیشتر به نظام اسلامی میسر خواهد شد.

انتهای پیام//آ. ف
 

بازآفرینی شهری و مسکن بصورت عملیاتی

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.