برگزارکننده هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان گفت : در هفته جهانی کارآفرینی ، همزمان با ١٧٠ کشور ٧٠ برنامه با مشارکت شهرداری اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد زاهدی برگزارکننده هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت این رویداد جهانی در اصفهان همزمان با دیگر شهرهای جهان ، اظهار داشت : این هفته یک اجماع جهانی با حضور بیش از 170 کشور و 10 میلیون شرکت کننده برای بهبود فضای کارآفرینی در شهرهای مختلف جهان است.

وی ادامه داد: در این هفته مجموع اقداماتی که از سوی مراکز دانشگاهی، بخش های خصوصی و دستگاه های دولتی و عمومی مانند شهرداری ها برای بهبود فضای کارآفرینی انجام شده است، ارائه می شود.

برگزارکننده هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان تصریح کرد : اصفهان نخستین شهر در ایران است که به این رویداد جهانی پیوسته است.

وی ادامه داد: جنس برگزاری این رویداد آموزش محور است که در همین راستا در شهر اصفهان نیز با همکاری شهرداری و بخش های آموزشی و خصوصی ، 70 برنامه ازامروز ٢١ آبان ماه به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

زاهدی با بیان اینکه این برنامه ها در نمایشگاه اصفهان، دفاتر کارآفرینی بخش خصوصی ، کلاس های آموزشی و فرهنگسراهای شهرداری برگزار خواهد شد ، گفت : شهرداري اصفهان به مدت 10 روز فرهنگسراهای خود را به آموزش شهروندان در حوزه کارآفرینی اختصاص می دهد و در بخش اطلاع رسانی به شهروندان نیز این رویداد را حمایت می کند.

برگزارکننده هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان با اشاره به تاثیرات 3 سال برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان ، تصریح کرد : تغییرات کمی و کیفی در نوع برگزاری برنامه های این هفته با توجه به رشد بیش از 2 برابری تعداد برنامه ها در سال جاری نسبت به سال گذشته از جمله این تاثیرات به شمار می رود.

وی گفت: در بعد کیفی نیز مشارکت بیشتر جوانان و مراکز خصوصی را شاهد هستیم که در مجموع این رویدادها به توسعه فضای کارآفرینی در شهر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/م

برگزاری هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان 3 ساله شد

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.