معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل وزارت ورزش و جوانان گفت:تعداد سمن‌ها از 80 مجموعه در سال کذشته به نزدیک 200 سمن رسیده است.

رامین نعیمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به زیر مجموعه های  این معاونت عنوان کرد:حوزه های مرتبط از قبیل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه جوانان، ستاد ساماندهی امور جوانان،مراکز مشاوره و ازدواج را شامل می‌شود.

وی در خصوص افزایش مشارکت اجتماعی ادامه داد: تعداد سمن‌ها از 80 مجموعه در سال کذشته به نزدیک 200 سمن رسیده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت این سمن ها عنوان کرد: در مباحث فرهنگی، علمی وپژوهشی، فضای مجازی، اشتغال و کارآفرینی، ورزشی و آسیب‌های اجتماعی و..فعالیت دارند.

وی با اشاره به ماده 106 قانون ششم توسعه مبنی بر افزایش مشارکت اجتماعی، افزود: با مشارکت سمن ها  افزایش فعالیت آنان در حوزه‌های گسترده این هدف محقق شده است.

نعیمی با اشاره به رشد کیفی در این حوزه بیان داشت: با حضور سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان، شبکه‌های تخصصی راه‌اندازی شد که این شبکه‌ها در حوزه های مختلف فعال شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: افتتاح خانه جوانان با هدف فعالیت این شبکه‌ها و با حضور کارگروه های سازمان‌های مردم نهاد، در هفته دولت انجام شد.

 

انتهای پیام/س

عملکرد معاونت فرهنگی و امور جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.