معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: دو هزار ۵۰۰ مددجوی کرمانی امسال با کمک خیران به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،عباس بذرکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به حرکت پرشور عاشقان اباعبدالله در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: کمیته امداد هر ساله با کمک خیران زمینه حضور اقشار نیازمند تحت حمایت این نهاد را در همایش پرشور و عظیم پیاده روی اربعین حسینی فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ مددجو در سال گذشته با کمک خیران در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند افزود: امسال نیز بر اساس آمار اولیه دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با مشارکت خیران نیکوکار در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین شرکت کردند.

بذرکار بابیان اینکه مددجویانی که در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کرده بودند از کمک‌هزینه سفر زیارتی توسط این نهاد بهره‌مند شدند بیان کرد: به هرکدام از مددجویانی که در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده بودند ۶۵۰ هزار تومان کمک‌هزینه سفر پرداخت شد.

وی به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تاکنون به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و خیران نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در این طرح به آدرس اینترنتی shogheziarat.ir مراجعه و با کمک‌های خیرخواهانه خود زمینه اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی را فراهم کنند.
انتهای پیام/ی

اجرای طرح شوق زیارت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.