معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور از اجرای یازده برنامه ملی در زمینه توزیع برق برای پایان دادن به خاموشی‌های مکرر در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری ، حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور در حاشیه رونمایی از سامانه مانیتورینگ تعمیرات و نگهداری شبکه‌های توزیع برق کشور با بیان اینکه وزارت نیرو در سال ۹۸ برنامه‌های متعددی در بخش تولید، انتقال و توزیع برق خواهد داشت، گفت: با اجرای این برنامه‌ها خاموشی در کشور به صفر می‌رسد.

وی افزود: یازده برنامه ملی در بخش توزیع برق کشور برای کاهش خاموشی‌های سال ۹۸ در نظر گرفته شده است که به تدریج اجرا می‌شود.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور راه اندازی سامانه مانیتورینگ را از برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این سامانه، پایداری شبکه حفظ و نوسانات برق کاهش می‌یابد.

حقی فام به ضرورت تعمیرات پیش گیرانه و به روز رسانی تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق در مقابل بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: این سامانه ملی توسط دفتر نظارت بر بهره برداری توانیر با همکاری شرکت توزیع نیروی برق مازندران تهیه شد و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/آ

سال ۹۸ سال خداحافظی با خاموشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.