جلسه شورای اداری شهرستان لالی به منظور تشریح برنامه های هفته کتاب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آستانه بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لالی در هفته کتاب برگزار می گردد.

عسگر غفاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی لالی در نشستی که با کتابداران و مسئولان کتابخانه ها برگزار گردید، برنامه های هفته کتاب را تشریح نمود و راهکارهایی به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه ارائه داد.

تشریح برنامه های هفته کتاب در لالی

وی بیان داشت: تبلیغ کتاب در فضاهای عمومی و مراکز پرتردد، برگزاری نمایشگاه کتاب، نصب پوستر تبلیغ کتاب بر روی تاکسی های شهر، اجرای طرح کتاب خوب طلاست، حضور در مناطق محروم شهرستان و اهداء کتاب می تواند سبب افزایش مطالعه شود.

غفاری با تاکید بر ارتقاء فرهنگ مطالعه در رده سنی کودک و نوجوان اظهار کرد: کتابداران یابد ارتباط بیش تری با مربی های مراکز پیش دبستانی و مدیران مدارس ابتدایی و راهنمایی داشته باشند.

این مقام مسئول دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و ارائه گزارش عملکرد اداره کتابخانه ها در نماز جمعه، اطلاع رسانی درباره کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب و دیدار کتابداران با فرماندار شهرستان و برگزاری جلسه با نماینده مجلس برای اهدا کتاب به کتابخانه های عمومی را از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان نمود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی لالی اذعان داشت: در هفته کتاب همه معلمان، دانش آموزان و شهروندان می توانند به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی عضو شوند.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار