مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان زنگ کتاب و کتابخوانی در روز ۲۴ آبان نواخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور رستمی کوهی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان بیان داشت : برنامه ریزی برای اجرای ۷۸۶ برنامه از ۱۹ تا ۳۰ آبان در سطح کتابخانه ها انجام شد.

وی افزود: برای اولین بار در اهواز برگزاری سمینار وقت مطالعه، حافظه و یادگیری را به صورت عمومی در 2 روز برنامه ریزی کردیم.

رستمی کوهی عنوان کرد: اجرای شبانه کتاب و کودک در شهرستان های مختلف استان نیز برنامه ریزی شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: ۱۳ کتابخانه با ۷۰ نفر نیروی انسانی در اهواز داریم و وقتی شهرداری اهواز برای هفت ماهه اول سال فقط ۵۰ میلیون تومان پرداختی داشته باشد، قطعا کارهای مدیریتی با مشکل مواجه و بودجه ای برای انجام کارهای فرهنگی نمی ماند.

وی با اشاره به بازدید از کتابخانه های عمومی شهرستان ها  بیان داشت: با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان در 4 مرحله به روستاها رفتیم و در این ایام دوباره آن را اجرایی می کنیم. نقدهای کتاب را به صورت جدی در سطح استان دنبال و یک نقد ملی هم با نقد آثار مصطفی مستور که از نویسندگان بزرگ و به نام خوزستان است، درنظر گرفتیم.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه های هفته کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.