کارگروه بررسی وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند با حضور مدیران و کارشناسان ستادی و رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه کارگروه بررسی وضعیت و رفع مشکلات کتابخانه های عمومی گتوند با حضور مسئولان، کارشناسان ستادی و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در محل دفتر مدیریت استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: در 6 ماهه سال 97 اقدامات زیادی در بخش عمرانی در شهرستان گتوند انجام شد که می توان به کمک یک میلیارد 700 میلیون تومانی خرید بخشی از زمین و جلوگیری از تخریب کتابخانه شهید علیجان امامی توسط استان و تکمیل پروژه نیمه تمام سماله از اعتبارات بنیاد برکت اشاره کرد.

وی با تشریح عملکرد شهرستان در بخش های مختلف عملکردی بیان کرد: کتابخانه های عمومی در شهرستان گتوند از لحاظ ساختمانی دارای مشکلات زیادی است و آمار و داده های مختلفی در بازدید امور کتابخانه ها از شهرستان حوزه های فنی و تخصصی ملاحظه شد که می بایست بررسی شود و این مشکلات باید در مدت کوتاهی برای ارائه خدمات به مردم برطرف شود.

کوهی رستمی اذعان داشت: فعالیت های که در فصل جدید در حال انجام است می بایست در جهت بهره وری بیش تر و ارائه خدمات مطلوب به مردم و براساس برنامه ریزی صورت پذیرد.

 بازدید اداره حراست، امور عمرانی و امور انفورماتیک اداره کل از کتابخانه های عمومی شهرستان و همچنین رفع موارد فنی حوزه امور کتابخانه ها، فرهنگی، منابع و روابط عمومی از جمله مصوبات این جلسه بود.

شایان ذکر است؛ معاونت امور کتابخانه ها و کارشناسان در مورخ 5 مهر از کتابخانه های عمومی شهید علی جان امامی، قائم، نصر، معراج، نور، شهدای گمنام، حکمت و کتابخانه مشارکتی قیصر امین پور شهرستان گتوند بازدید شد.

انتهای پیام/گ

مشکلات کتابخانه ها زیر ذره بین مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.