نمایشگاه پوسترهای برگزیده انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با عنوان سرو نقره‌ای در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه پوستر سرو نقره‌ای در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ثمررخی، رئیس موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان گفت: نمایشگاه سرو نقره‌ای در واقع سالانه‌‌ای است که انجمن صنفی طراحان ایران از آثار برگزیده‌ای که اعضای انجمن از سراسر کشور برای آن ارسال می‌کنند، برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این آثار در حوزه‌های مختلف گرافیکی است و این نمایشگاه در کرمان مجموعه پوسترهای برگزیده این دو سالانه است گفت: در نمایشگاه پوستر سرو نقره‌ای ٩٥ پوستر از ٧٠ هنرمند برگزیده کشور به نمایش عمومی گذاشته شده است.

رییس موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان شامل گنجینه‌ای غنی و دیدنی از هنرهای معاصر و آثار ارزشمندی از هنرمندان ایرانی و خارجی است و در این راستا برگزاری نمایشگاه‌های کیفی در قالب نمایشگاه‌های گروهی برای هر رشته هنری پیش‌بینی شده است.


گفتنی است: نمایشگاه پوستر سرو نقره‌ای از ١٩ تا ٢٥ آبان‌ماه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٤ و عصرها از ساعت ١٦ تا ١٨ در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان میزبان علاقه مندان است.


انتهای پیام/س

 

نمایش 95 اثر برگزیده کشوری در نمایشگاه پوستر سرو نقره‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.